Thursday, August 21, 2008

接吻

私は愛するシャイエンヌ…
私の風…
…しかし…
だれであるか。
だれであるか。
…その点では…
私はだれであるか。
私はだれであるか。

私達はだれであるか。
私達はだれであるか。
私はシャイエンヌ愛する

Kisses

As for me I love you Cheyenne...
My Wind...
...but...
Who are you?
Who are you?
...At this point in time…
Who am I?
Who am I?
...
Who are we?
Who are we?
I love you Cheyenne


I love Japanese script…it’s so beautiful.

No comments: